FikriNordin (FN)

HOTEL HARGA TERMURAH

Dengan segala maklumat boleh diakses secara online, sangat mudah untuk membuat perancangan dan keputusan.

Bagi yang suka melancong atau berada di luar kawasan, sudah pasti akan mencari hotel dengan harga paling berpatutan serta kemudahan yang terbaik.

Mungkin sudah ramai yang mengenali Agoda.

Apa itu Agoda?

Agoda adalah salah satu platform hotel dalam talian yang paling pesat berkembang di dunia. Ditubuhkan pada tahun 2005 sebagai permulaan, Agoda berkembang dengan cepat di Asia dan tidak lama kemudian diambilalih pada tahun 2007 oleh penjual terbesar di dunia bilik dalam talian – Kumpulan Priceline. Hari ini, Agoda menawarkan beratus-ratus beribu-ribu pilihan penginapan di seluruh dunia dengan perkhidmatan dan sokongan dalam lebih 40 bahasa. Operasi telah ditubuhkan di Singapura, Bangkok, Kuala Lumpur, Tokyo, Sydney, Hong Kong, dan Budapest, dan kehadiran tambahan boleh didapati di bandar-bandar utama di seluruh Afrika, Timur Tengah, Eropah, dan Amerika. Rangkaian Agoda membolehkan pasukan yang berdedikasi untuk mengekalkan hubungan rapat dengan rakan kongsi harta dan pemasaran di seluruh dunia, sumber tawaran penginapan yang terbaik dijumpai di dalam dunia digital.

Pereka web berpengalaman Agoda  telah mencipta laman web yang boleh dipercayai dan mudah untuk digunakan dan aplikasi yang membolehkan pengesahan serta-merta di dalam sistem yang selamat. Penginapan yang ditawarkan adalah pelbagai dan antara asrama bajet hingga hotel mewah, rumah tumpangan tempatan untuk rumah tumpangan peribadi, vila tepi pantai ke rumah-rumah dan pangsapuri penuh. harta terperinci dan maklumat bilik dilengkapi dengan Ulasan Agoda Yang Disahkan, yang dikemukakan secara eksklusif oleh tetamu yang sebenarnya telah mengalami penginapan yang ditempah melalui Agoda. Pelancong boleh mencari pilihan yang terbaik untuk keperluan masing-masing dan keinginan melalui peta interaktif Agoda dan galeri foto. tawaran hebat Agoda disokong oleh pasukan perkhidmatan pelanggan pelbagai bahasa yang disediakan 24/7.

Agoda memudahkan perjalanan dengan menyediakan cara yang boleh dipercayai, realistik untuk meneroka tawaran destinasi sambil menilai tawaran yang luar biasa dan pilihan penginapan yang luas. Agoda berbangga kerana dapat bertanggungjawab dan berhubung, dan membantu pelancong dunia menambah tempoh masa penerokaan mereka.

 

[the_ad_placement id=”post”]