FikriNordin (FN)

Lori Sewa Murah Untuk Pindah Barang Dari RM100*

Sudah pasti ramai yang mencari lori sewa murah dengan perkhidmatan yang berkualiti terutama dalam urusan untuk pindah barang. Tanpa mengira barang rumah, pejabat, kedai atau lain-lain, perkhidmatan lori sewa murah memang sentiasa dicari-cari.

Di luar sana memang banyak perkhidmatan sewa lori cuma yang membezakannya adalah harga yang ditawarkan sepadan atau tidak dengan kualiti. Di zaman internet dan digital ini, penyedia perkhidmatan yang menggunakan platform atas talian selalunya akan menguasai pasaran. Ini disebabkan urusan lebih mudah untuk digunakan pengguna di samping capaian yang pantas dan maklumbalas yang segera.

Lori Sewa Murah Dengan TheLorry

Antara penyedia perkhidmatan atas talian yang popular ialah syarikat The Lorry Online Sdn Bhd. Syarikat ini merupakan syarikat tempatan yang beralamat di Puchong Selangor. Untuk maklumat lanjut boleh KLIK DI SINI

Apakah itu TheLorry?

TheLorry adalah laman menempah lori sewa, van dan 4×4 yang mudah, murah dan senang.

TheLorry mengambil pemandu-pemandu yang berpengalaman dan mempunyai reputasi yang bagus sebagai rakan kongsi untuk memastikan barang-barang anda selamat sampai ke destinasi yang dituju.

Cuba TheLorry sekarang untuk alami satu cara yang baru untuk menempah lori sewa, van dan 4×4 di Malaysia.

Bagaimana laman ini berfungsi

Gunakan TheLorry untuk pemindahan rumah dan pejabat anda:

Proses untuk buat tempahan

Kenapa The Lorry?

Jaringan Pemandu Yang Besar

Dengan lebih 4,500 lori, van dan 4×4 dalam jaringan, TheLorry dapat menghubungkan pemandu yang sesuai untuk keperluan anda. Jimatkan masa anda dan dapatkan pemandu terjamin apabila membuat tempahan awal (48 jam).

Sebutharga Serta Merta dan Tetap

Dapatkan sebut harga dalam masa bawah 30 saat! Jangan risau, sebut harga adalah muktamad dan merupakan harga yang akan dibayar pada hari perpindahan. Caj lebihan hanya akan dikenakan sekiranya perlu membuat perjalanan kedua.

Keselamatan

Akan cuba sedaya upaya untuk memastikan barangan anda selamat sampai ke destinasi yang dituju. Setiap pemandu telah diselidik latar belakangnya, memastikan mereka mempunyai lesen dan kepakaran untuk menguruskan barangan anda.

Khidmat Pelanggan Mesra

Pihak TheLorry akan berusaha untuk memberikan khidmat pelanggan yang profesional dan berkualiti kepada semua pelanggan. Polisi “Pelanggan Dahulu“ memastikan segala permintaan atau aduan anda dilayan dan diselesaikan.

Sewa Lori Daripada RM100* Dalam Beberapa Minit

Apa tunggu lagi. Cubalah perkhidmatan lori sewa murah oleh TheLorry. KLIK DI SINI UNTUK TEMPAHAN

Pengalaman Guna Thelorry

FN juga ada pengalaman guna thelorry ni tapi bukanlah sewa lori. Cuma van sahaja sebab barang tak banyak. Kebetulan dapat driver yang bagus. Datang tepat pada waktunya dan mudah untuk berurusan. Kalau berminat nak sewa van pindah barang, boleh juga terus contact En Hafiz (018-2044207)